[TYPO3-UG Dutch] Registeren bedrijven en koppelen gebruikers

Rik Willems rik at actiview.nl
Sat Apr 4 13:50:06 CEST 2009

Hallo lijst,

Graag wil ik het volgende realiseren, maar weet niet goed hoe het aan te
pakken. Wie kan mij op weg helpen?

Ik wil een databankje opbouwen met bedrijven waarop met een aantal
variablen gezocht kan worden. Deze gegevens moeten door bedrijf zelf
kunnen worden aangepast (dus iets van FE-user). Daarna wil ik graag dat
het bedrijf medewerkers kan toevoegen die getoont worden wanneer de
details van het bedrijf bekeken worden.
Deze medewerkers moeten vervolgens zelf in kunnen loggen om deze
zoekacties te kunnen doen (dus ook iets van FE-users). Gewone bezoekers
kunnen deze zoekfunctie niet gebruiken. Is het mogelijk om zo'n
koppeling te realiseren?

Ik ben heel benieuwd! Alvast bedankt,

Groeten,

Rik