[TYPO3-UG Dutch] Image width niet aanpasbaar in CE Tekst met afbeelding

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Sat Apr 4 13:49:24 CEST 2009

Hoi Jeroen,

Ik ben dit probleem ook tegengekomen na een upgrade van 4.1.7 naar 4.2.1.
Bij die site bleek het probleem veroorzaakt te worden door de extensie
kj_imagelightbox2 die (optioneel) de BE-forms voor de standaard CE's aanpast en
daar flexforms van maakte. Dat bleek niet compatibel met de flexforms die in
TYPO3 4.2.1 zijn geintroduceerd voor CE's.

Uitschakelen van de optie bij de lightboxextensie in de EM loste het probleem
op. Simpel, als je het eenmaal gevonden hebt ;-)

Het kan dus goed aan een extensie liggen. Ik heb systematisch extensies
gede-installeerd, uiteraard beginnend met extensies waarvan ik dacht dat ze hier
iets mee te maken konden hebben. Zo was het vrij snel gevonden.

Succes,
Loek