[TYPO3-UG Dutch] tt_news list-mode, alleen link bij records van type link external url of link internal page

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Sat Apr 4 13:49:24 CEST 2009

Hoi Rob,

Rob Vonk wrote:

> Kun je niet gewoon een categorie aan die specifieke nieuwsitems hangen? In
> je lijst selectie kun je dan aangeven dat hij alleen die categorie moet
> laten zien.

Nee, dat gaat niet, want in de list-modus moeten juist alle items worden
getoond. Helaas.

Jacco, hacken van tt_news is een optie maar bepaald niet mijn favoriet, maar
misschien houd ik het gewoon bij de links laten invullen in de RTE (dan worden
de records van de 2 andere types dus niet meer gebruikt).

Groeten en dank voor het meedenken,
Loek