[TYPO3-UG Dutch] .patch bestanden

Rik Willems rik at actiview.nl
Thu Oct 23 13:35:36 CEST 2008

Hoi Barbara,

Waar kom je deze patch/diff bestanden tegen? Volgens mij worden deze
doorgaans gebruikt als een voorstel naar een ontwikkelaar om een bug te
fixen of functionaliteit aan te passen. Bijvoorbeeld in Mantis of
Bugzilla. Zelf zou ik deze niet in een live omgeving importeren. Tenzij
het om een hele dringende security issue gaat. Anders gewoon wachten op
de volgende release van de software/extensie.

Volgens mij heb je hier inderdaad shell toegang voor nodig. Als je
lokaal een servertje hebt met shell toegang kan je het daar ook doen.

Groeten,
Rik