[TYPO3-UG Dutch] Niet echt juiste wijze lijkt me.......

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Mon Nov 17 08:57:05 CET 2008

Beste allen,

> Hierover is een advies uitgebracht omtrent het handelen met je
> eigen wachtwoorden als je deze ook op andere sites gebruikt.

Het gaat mij er alleen maar om dat als je niet weet wat ze in handen hebben
gekregen je ook geen actie kunt ondernemen.

Ik kan moeilijk alles wat ik online heb staan aan gaan passen omdat ik dit
wachtwoord misschien wel bij de typo3.org website heb gebruikt. Tuurlijk
gebruik ik zoveel als mogelijk verschillende wachtwoorden voor diverse
doeleinden. Echter nu ik niet weet wat ik bij de typo3.org website gebruikt
heb en deze informatie niet meer toegankelijk is zou dit voor mij betekenen
dat ik ALLE websites waar ik me ooit geregistreerd heb het wachtwoord zou
moeten gaan aanpassen. Een onmogelijke taak natuurlijk.

Het is natuurlijk goed dat de community actie onderneemt maar spijtig dat je
er als gebruiker weinig mee kunt en je nu dus wel degelijk risico loopt.

Groeten,
Jordan