[TYPO3-UG Dutch] Niet echt juiste wijze lijkt me.......

Rob Vonk robvonk at gmail.com
Mon Nov 17 14:02:54 CET 2008

2008/11/17 Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com

> Het gaat mij er alleen maar om dat als je niet weet wat ze in handen hebben
> gekregen je ook geen actie kunt ondernemen.

Daarom vindt ik de tip om een wachtwoord applicatie te gebruiken ook goed.
Dan weet je in het vervolg altijd welk wachtwoord je gebruikt(e) op een
site.

Het enige wat ze hadden kunnen doen is een mogelijkheid bieden om het
wachtwoord op te sturen (als het niet versleuteld in de database zou staan)
maar daar kleven weer andere nadelen aan.