[TYPO3-UG Dutch] Niet echt juiste wijze lijkt me.......

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Sun Nov 16 13:12:22 CET 2008

Misschien goed om de berichtgeving eens goed te lezen. Verder is het
verstandig om de Engelse thread te lezen. Daar wordt uitgebreid over deze
kwestie ingegaan.
Ik vind dat het Security Team gezien de omstandigheden op de best mogelijke
wijze heeft gereageerd. Na de diefstal van een admin password is er een
inbraak geweest op de site. Om erger te voorkomen zijn alle accounts
geblokkeerd. Hierover is een advies uitgebracht omtrent het handelen met je
eigen wachtwoorden als je deze ook op andere sites gebruikt.

Ric

Op 15 november 2008 21:14 schreef Jordan van Bergen <
jordanvanbergen at gmail.com> het volgende: