[TYPO3-UG Dutch] Niet echt juiste wijze lijkt me.......

Kees van der Hall kvdhall at xs4all.nl
Sun Nov 16 13:06:16 CET 2008

Hallo Jordan,

Dat de Community maatregelen heeft genomen lijkt mij uitermate correct.
Er is gekozen om verdere vergroting van risico's te beperken.
Dat dit consequenties heeft voor "forgotten" passwords is natuurlijk
vervelend. De "community" kan niet de verantwoordelijkheid overnemen van
het onthouden van wat je afgegeven hebt aan informatie.

Het zet je in ieder geval weer aan het denken over beveiliging. Het is
dus niet overdreven om uitermate voorzichtig te zijn. Inhoudelijke
discussies over beveiliging incidenten is beter om in besloten kring te
voeren.

Vriendelijke groet,
Kees van der Hall