[TYPO3-UG Dutch] In formulier ontvanger kiezen

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Tue Nov 4 14:22:56 CET 2008

Hoi allen,

ik heb inmiddels antwoord gevonden op mijn vragen. En ik zal ze met
jullie delen.

Vraag:
hoe vul ik in powermail in een vervolgformulier een eerder ingevulde
waarde?
Antwoord:
lib.eerder_ingevulde_waarde=COA
lib.eerder_ingevulde_waarde{
     10 =TEXT
     10.data=TSFE:fe_user|sesData|powermail_19|uid9
}
Waarbij _19 de ID is van het tt_content  elemeny en uid9 de eerder
ingevulde waarde.
lib.eerder_ingevulde_waarde kan je invullen bij Fields, fieldtype(add
typoscript)

Vraag:
hoe haal ik uit een database (bv fe_users) een waarde (bv user met id=1)

Antwoord:
lib.test=COA
lib.test{
     10 =TEXT