[TYPO3-UG Dutch] probleem met pbsurvey

Patrick Broens patrick at netcreators.com
Mon Nov 3 16:29:22 CET 2008

Hoi Franck

IP check kan ik nooit aanbevelen. Cookie is veel beter. IP check werkt
namelijk niet achter een netwerk, omdat elke computer in dat netwerk
voor de webserver eenzelfde IP heeft. Ik denk dat dit ook bij jou het
geval is. Heb je alleen computers getest in een zelfde netwerk, of ook
buiten dat netwerk?

Mijn aanbeveling is dus om de cookie check ipv IP te gebruiken

Cheers,

Patrick