[TYPO3-UG Dutch] probleem met pbsurvey

Frank Sonck frank.sonck at freebel.net
Mon Nov 3 14:21:16 CET 2008

Dag allemaal,

Ik heb een tweetalige (nl en fr) pagina met daarop een pbsurvey plugin.
In mijn configuratie heb ik multiple response en IP-check aangevinkt.

Mijn bedoeling is dat iedereen probleemloos de bevraging kan invullen,
ook mensen die dezelfde computer delen.

Nu merk ik dat ik mbt de nl pagina netjes een lege form krijg wanneer ik
de pagina open. Maar langs Franstalige kant staan mijn antwoorden te
lezen die ik recent invoerde. En dit op eender welke computer (dus los
van ip). Browser refresh, cookies verwijderen, FE cache verversen helpt
niets. Ik snap er niets van.

Heeft iemand een tip?

Bedankt!
Groeten,