[TYPO3-UG Dutch] kan geen taal kiezen voor Multi Language

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Sun Nov 2 19:22:18 CET 2008

Gevonden!

Waarom vind je het altijd na lang zoeken vlak na het sturen van een
vraag :)

Ik moest op het wereldbolletje klikken en daar een new record kiezen
en daar kon ik de website language instellen.

Sorry voor het lastig vallen.

Prettige zondag nog

Felippe

Op 2-nov-2008, om 19:17 heeft Felippe van Eekhout het volgende
geschreven: