[TYPO3-UG Dutch] kan geen taal kiezen voor Multi Language

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Sun Nov 2 19:17:21 CET 2008

Hoi,
met schaamrood op de kaken ga ik de volgende vraag stellen.

Laat ik op voorhand even zeggen dat ik wel gezocht heb .... te weten:
http://www.typo3wizard.com/en/snippets/multilanguage/config-
linkvars.html
http://typo3.org/documentation/tips-tricks/multi-language-sites-in-
typo3/
http://www.mcuniverse.com/Multilanguage-Pages.1349.0.html

maar het wil niet lukken, zelfs het eenvoudigste niet :(

Het lijkt er op dat er iets in de config fout is, want in de
rootpagina gaat het al fout:
web>page>rootpagina>
daar zie ik bij de selectorbox alleen columns en page information.
Dus geen Languages :(

Dus ik moet ergens de websitetalen definiëren, maar als ik in de
listmode op new record klik, kan ik alleen maar "Alternative Page
Language" kiezen.Als ik dit doe, kan ik ook geen talen selecteren.
Bovendien kan ik geen  "website Language".

Dus daar gaat al wat fout :( Wie kan me even op weg helpen met de
eerste stap... de rest zoek ik wel weer zelf uit :) maar ik wil graag
verder....\

Gr Felippe