[TYPO3-UG Dutch] titel van 'insert record' content element

Rik Willems rik at actiview.nl
Fri May 9 20:50:04 CEST 2008

Je herbruikt inderdaad het CE van het filmpje. Maar, het element waarmee je
het fimpje mee insert moet je gebruiken in combinatie met een CE voor de
titel. Dit is omslachtig, en voegt dingen (elementen voor aleen titel) toe
terwijl je dat eigenlijk niet wilt. Ik kan dus helemaal niets hier over
vinden, wat mij eigenlijk bevreemd. Met TV heb ik helemaal geen ervaring. Op
dit moment is het voor dit project geen optie.

Groeten,
Rik

Op 9 mei 2008 19:38 heeft Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu> het volgende
geschreven: