[TYPO3-UG Dutch] titel van 'insert record' content element

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri May 9 19:38:37 CEST 2008

Rik Willems schreef:
> Dat is een scherpe oplossing. Ga ik nu maar doen. Toch, begrijp je dat wat
> ik wil wel handig is? Het zou mooi als het een automatische handeling is,
> zodat een redacteur niet eerst een leeg content element moeten aanmaken
> (vervuilt naar mijn idee ook een beetje).

Dat laatste snap ik niet. Je hergebruikt toch steeds hetzelfde
contentelement?

En er zijn vast meer oplossingen.
Als je met TV werkt is dit helemaal geen probleem.
Dan kun je elk element in elke pagina tonen. Niks te inserten.

Ook zou je met ts de kop van het insert-element (degene die niet meer
getoond wordt) op de pagina kunnen zetten. Hoef je geen apart
header-element te plaatsen.

Is wel een leuk onderwerp voor een wedstrijd.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg