[TYPO3-UG Dutch] titel van 'insert record' content element

Rik Willems rik at actiview.nl
Fri May 9 19:16:04 CEST 2008

Dat is een scherpe oplossing. Ga ik nu maar doen. Toch, begrijp je dat wat
ik wil wel handig is? Het zou mooi als het een automatische handeling is,
zodat een redacteur niet eerst een leeg content element moeten aanmaken
(vervuilt naar mijn idee ook een beetje).

Op 9 mei 2008 18:12 heeft Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu> het volgende
geschreven: