[TYPO3-UG Dutch] 4.2.0 update & cancel in info modify

inigo grimbergen grimb at live.nl
Fri May 9 09:24:59 CEST 2008

Hi lijst

Klopt het dat je in versie 4.2.0 in het template scherm info modify als je "set up" gaat editen niet meer de handige knoppen update & cancel boven en onder het editveld hebt? Want hoe moet je dan updaten? Ik druk dan maar op save maar wat ik raar vind is dat als ik dat doe na een wijziging, de wijziging weer ongedaan gemaakt wordt...

Heb ik een installatiefout gemaakt of een foute instelling o.i.d?

grt I.