[TYPO3-UG Dutch] user registration

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Fri Mar 21 19:26:48 CET 2008

Even uit mijn hoofd.
Volgens mij werkt directmail met verschillende mailing lijsten.
Als je op de registratie de coferenties laat aanvinken waar ze aan mee
willen doen.
Kan je ze ook een mailing met gegevens over die conferentie versturen.
Ik weet alleen niet hoe het zit met het exporteren van die lijsten.

Misschien kan je er wat mee.

Renger, Eduard schreef:
> Hoi Roland,
>
> zelf gebruik ik pbsurvey voor dit doeleind altijd. Dat werkt uitstekend.
> Je kunt er bijna alles mee, en je hebt een gemakkelijke export functie.
>
> Ik heb er nu diverse aanmeldingen mee gedaan en de gebruikers zijn
> altijd zeer tevreden.
>
> gr.
> Eduard
> Op 21 mrt 2008, om 11:05 heeft Roland Schoenmakers, Trigg'r het volgende
> geschreven:

<!--
body,td,th {
	font-family: Georgia, Times New Roman, Times, serif;
	font-size: 12px;
	color: #660000;
}
a:link {
	color: #660000;
}
-->
bordercolor="#660000" bgcolor="#CCCCCC">
www.strijkinternetdiensten.nl<br>
info at strijkinternetdiensten.nl<br>
tel. 0513707415 <br>
gsm. 06-19079010</td>