[TYPO3-UG Dutch] user registration

Renger, Eduard eduard at renger.info
Fri Mar 21 17:35:02 CET 2008

Hoi Roland,

zelf gebruik ik pbsurvey voor dit doeleind altijd. Dat werkt
uitstekend. Je kunt er bijna alles mee, en je hebt een gemakkelijke
export functie.

Ik heb er nu diverse aanmeldingen mee gedaan en de gebruikers zijn
altijd zeer tevreden.

gr.
Eduard
Op 21 mrt 2008, om 11:05 heeft Roland Schoenmakers, Trigg'r het
volgende geschreven: