[TYPO3-UG Dutch] pbsurvey en condities

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Fri Mar 21 21:35:42 CET 2008

Hi Lijst,

ik ben bezig met een implementatie van pbsurvey en om e.o.a. reden
werken de pagina condities niet goed.
In de bug tracker kom ik een bug report die erop lijkt.

Probleem is dat ik bij het aangeven van condities geen resultaat boek:
het luistert niet naar de condities die ik aangeef.

Eerder heb ik dit zonder problemen werkend gekregen voor een klant op
mijn werk, een op autoparser gebaseerde installatie.

Mijn installatie draait op TemplaVoila. Zou het kunnen dat daardoor het
probleem ontstaat?

Een tweede 'rariteit' is dat alleen de vragen van de eerste pagina
zichtbaar worden in de wizard om condities aan te geven, terwijl ik op
pagina 6 aan het werk ben...

Tips, ideeën?  Graag... ik zit even op een dood spoor...

Huidige install:
TYPO3 4.1.5
TV 1.3.4
Pbsurvey 1.2.0