[TYPO3-UG Dutch] Webbeheerders via frontend laten inloggen

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Mon Mar 3 10:27:30 CET 2008

En wat het inloggen schoot me het volgende te binnen:
als je in de install de volgende optie zet

[BE][interfaces] = backend,frontend

kan een BE users bij het inloggen (BE-login scherm) kiezen tussen backend en
frontend.

Groeten,
Pascal