[TYPO3-UG Dutch] Vraagje i.v.m. direct_mail

Nico Deblauwe nico at deblauwe.be
Sun Mar 2 16:01:18 CET 2008

Hallo,

Ik gebruik sinds kort direct_mail* om mails te versturen naar een
mailinglijst, omdat dit zowat de enige cleane manier is waarop een leek
(lees: het bestuurslid dat de nieuwsbrief maakt) zonder problemen en HTML
mail kan versturen. Hiervoor is de "send testmail" voldoende voor ons,
aangezien alles naar een extern beheerde mailinglijst vertrekt. Er wordt dus
niets gepersonaliseerd aan de verzonden pagina's.

Hiervoor hebben we in onze \fileadmin een directory \nieuwsbrief aangemaakt,
waar we alle files bijeen zetten**, en die worden dan via direct_mail
verstuurd als "external page". Als ik een HTML bestand wil versturen, gaat
dit zonder problemen. Als ik echter zowel het html als de txt content wil
versturen, bots ik op de volgende foutmelding, en weigert direct_mail verder
te gaan.

> The plain text content does not contain any direct mail boundaries.
> The HTML content does not contain any direct mail boundaries.

Het rare aan de zaak is dat de onderste lijn niet opdaagt als ik alleen maar
een html mail wens te versturen. Nu vind ik niet direct veel info over die
direct mail boundaries, behalve dat er een extensie voor bestaat als je
internal pages wenst te versturen.

Heeft iemand een suggestie hoe dit op te lossen?

Met vriendelijke groeten,

Nico

* Configuratie: direct_mail 2.5.2 bovenop TYPO3 4.1.5

** De bestanden:
http://www.kvivjongeren.be/fileadmin/nieuwsbrief/2008/03/index.htm
http://www.kvivjongeren.be/fileadmin/nieuwsbrief/2008/03/index.txt

--
 Nico Deblauwe

 Email: nico at deblauwe.be
 Mobile: +32 486 84 08 93

 More contact info on  <http://www.deblauwe.be/> http://www.deblauwe.be.

Quote:
"Fortune favours the prepared mind." (Louis Pasteur)