[TYPO3-UG Dutch] Hoe verder (Websites bouwen met TYPO3)

Nader Emami Salut emami at knmi.nl
Tue Mar 4 09:18:34 CET 2008

Hallo,

Misschien mijn vraag is niet heel bijzonder voor de meesten, maar ik heb
vanaf twee week geleden begonnen om TYPO3 te leren en toepassen. Ik heb
het document "Websites bouwen met TYPO3" van Daniel Doesburg
doorgenomen. I wil graag zeggen dat dit document was zeer leerzaam voor
mij. Terouwens heb ik via de aanwijzingen van deze news groep dit
diocument gevonden.
Nu moet ik verder! Waar kan ik nog meer de geschikte matrialen vinden?
Ik wil graag meer weten over TypoScript,CSS en hoe ik de content
(document) door TS kan aansturen.
Bijvoorbeeld ik weet niet wat "TMENU" of "TMENU" is!
Ik zal het zeer op prijs stellen als iemand mij meer informatie hierover
zou willen geven.

Mvg,
Nader