[TYPO3-UG Dutch] Webbeheerders via frontend laten inloggen

Frans Saris franssaris at gmail.com
Mon Mar 3 08:42:31 CET 2008

Hoi Lennert,

Je combineerd nu volgens mij twee verschillende opties.

je kunt via een extension een FE login koppelen aan een BE login. En dan via
de rechten van de BE login de FE login de pagina's op de FE laten bewerken.

Maar je kunt ook voor de beheerders een BE login aanmaken en ze via het BE
login laten inloggen en ze automatisch weer naar de FE laten doorsturen waar
ze dan via de pennetjes het geheel kunnen bewerken (middels TS in te
stellen).

hoop dat het zo iets duidelijker is.

Frans

Op 01-03-08 heeft Lennert Bijl <lennertbijl at tormentil.nl> het volgende