[TYPO3-UG Dutch] FW: dutch language pack

Inigo grimb at live.nl
Fri Jun 27 16:21:02 CEST 2008

Hi Rik en Michiel

Dank voor jullie heldere uitleg.

Het is een duidelijke foutmelding in die zin dat ik dacht dat ik language
packs moest downloaden en dat gedaan heb waarna het nog niet werkte, ik snap
nu waarom.

Maar dan...

Ik heb zoals beschreven met de translation handler gewerkt en krijg dan het
volgende
1)
This table shows the update results of the loaded extension's translations.
If you want to force a full check/update, delete the l10n zip-files from the
typo3temp folder.

-er zitten geen zipfiles in die map...

2)
Could not fetch translation status

-en dit een keer of 20. waaronder ook van lang

Ik begrijp hieruit dat je de repository settings moet wijzigen. Dat kan ook
in de ext manager heb ik nl.  net ontdekt.

2 vragen
-Mijjn User settings zijn leeg. Klopt dat?
Ik heb me nooit aangemeld of een account met wachtwoord. Moet dat? En zo ja
waar.

-Mijn mirror staat op:
http://repositories.typo3.org/mirrors.xml.gz

is dat ok zo nee wat moet het dan zijn?