[TYPO3-UG Dutch] FW: dutch language pack

Michiel Roos michiel at netcreators.com
Fri Jun 27 16:57:28 CEST 2008

Inigo schreef:
> 2)
> Could not fetch translation status

Kun je in de extension manager bij de optie 'import extensions'
uberhaupt een 'retrieve/update' uitvoeren?

Als dat ook niet lukt kan je server geen verbinding maken met Internet.

Dan ben je nergens, moet je je provider vragen of ie daarvoor een gat
maakt in de firewall.

> 2 vragen
> -Mijjn User settings zijn leeg. Klopt dat?
> Ik heb me nooit aangemeld of een account met wachtwoord. Moet dat? En zo ja
> waar.

Nee, dat hoeft niet

> -Mijn mirror staat op:
> http://repositories.typo3.org/mirrors.xml.gz
>
> is dat ok zo nee wat moet het dan zijn?
Dat lijkt me prima.

Met vriendelijke groet,

Michiel Roos

--
Netcreators BV :: creation and innovation
www.netcreators.com

Interesse in werken bij Netcreators?
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures/