[TYPO3-UG Dutch] dutch language pack

Michiel Roos michiel at netcreators.com
Fri Jun 27 16:09:32 CEST 2008

Beste Inigo,

Ik weet niet of je een recente versie TYPO3 gebruikt, maar die language
packs die je beschrijft lijken als extensie geinstalleerd de zijn.

Zoals Ric al aangeeft werkt het in de recentere (4.x) verises via de
menu optie 'translation handling' in de extension manager.

Verder moet je ook nog aangeven wat de taal van je website is. Dit toe
je in je TYPOScript Template in de setup:

config.language = nl

Dan zou het een stuk beter moeten gaan. Of zelfs helemaal goed.

Met vriendelijke groet,

Michiel Roos

--
Netcreators BV :: creation and innovation
www.netcreators.com

Interesse in werken bij Netcreators?
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures/