[TYPO3-UG Dutch] mailform en realurl

Thorwald van de Ven t.vandeven at comitt.nl
Thu Jun 5 13:41:44 CEST 2008

Martin,

Naar aanleiding van jouw feedback, ben ik verder gegaan met stapsgewijs
veranderingen aan te brengen om te achterhalen wat en vooral waar het fout
gaat. Wat ik heb gedaan is de redirect op de 404-error (deze staat binnen de
hostingomgeving ingesteld naar /index.php) uitgezet en daarna gekeken wat er
zou gebeuren. Wat me opvalt, is dat de root (index.php) en het eerste
onderliggende nivo (/web.html, stijl.html en communicatie.html) goed
functioneert. Een nivo dieper, of een andere taal selecteren, resulteren in
een 404-error. Kan dit de bron van het probleem zijn en in welke richting
moet ik dan gaan zoeken?

groet,

Thorwald van de Ven