[TYPO3-UG Dutch] mailform en realurl

Martin Poelstra m.l.poelstra at tue.nl
Thu Jun 5 14:18:43 CEST 2008

Hoi Thorwald,

 > Wat me opvalt, is dat de root (index.php) en het eerste
> onderliggende nivo (/web.html, stijl.html en communicatie.html) goed
> functioneert. Een nivo dieper, of een andere taal selecteren, resulteren in
> een 404-error. Kan dit de bron van het probleem zijn en in welke richting
> moet ik dan gaan zoeken?

Dat kan zeker het probleem zijn, en ik zou dan eens kijken of je
rewrite-rules wel goed staan ingesteld, en eventueel je RealURL config
nog iets raars vertoont. Verder zou je eens kunnen kijken of het helpt
als je de landingspagina even instelt op zo'n eerste-niveau pagina (bijv
/web.html). Dan zou de mail dus ineens weer wel aan moeten komen.

Grtz,
Martin