[TYPO3-UG Dutch] tt_news categorieën

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Jul 27 15:42:17 CEST 2008

Hoi Dick,

Je weet het hè, van mijn beperkingen met betrekking tot mijn denkraam.
Dus . . .

Wat bedoel je precies. Het nieuws van een bepaalde categorie tonen doe
je inderdaad in een pagina met een plugin waarin je de betreffende
categorie geselecteerd hebt.
Daarbij zijn er een aantal leuke features.
Je kunt bv de zaak zo inrichten dat, als je de categorieën afdrukt bij
de items (listview) je met een klik op een categorienaam alleen
nieuwsitems overhoudt in die categorie.

Anderzijds is er natuurlijk de optie AMENU, waarmee je een voorselectie
kunt maken.

En tenslotte, ja, als je een nieuwe categorie maakt zal die ergens
getoond moeten worden. Maar is het niet zo dat je meestal een categorie
aanmaakt om juist dat te sturen?

Of begrijp ik je niet helemaal goed?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg