[TYPO3-UG Dutch] tt_news categorieën

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Sun Jul 27 15:31:09 CEST 2008

Een vraagje. Velen van jullie gebruiken tt_news ;)
Is er een eenvoudige manier om snel alle 'nieuws' van een bepaalde
categorie te tonen, een beetje zoals dat bij blog software kan?
Of ben je verplicht dit dmv pagina's in de tree te regelen, waarop je
dan de plugin zet met als opdracht alleen berichten uit een bepaalde
categorie te tonen.
Ik denk dat het alleen op de laatste manier kan. Dan moet je dus bij
het toevoegen van een nieuwe categorie -OOK- gelijk een toonpagina
aanbrengen... Maar misschien vergis ik me :)
Ik hoor het graag van jullie.

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
++ http://nagual.nl/ + SunOS sxce snv94 ++