[TYPO3-UG Dutch] Upgraden

Michiel Roos [netcreators] michiel at netcreators.com
Wed Jul 23 16:32:06 CEST 2008

Beste David,

Het ding heet TYPO3!

Helaas, toch zelf denken en beslissen . . .

http://www.typo3.nl/nieuws/nederlands/bericht/typo3-association-geeft-versie-42-vrij/

Er zijn voordelen, maar als het werkt, waarom zou je er dan aan zitten?

Als je nou een extensie nodig hebt die 4.2 vereist . . . tsja . . . dan
upgraden.

Als je geen behoefte hebt aan een boel bugfixes en usability
improvements; gewoon 4.1.7 blijven gebruiken.

Upgraden is geen probleem. Wel kunnen extensies (zoals dam) problemen
geven omdat de page->doctype=2 verdwijnt.

Bij twijfel . . . ff testen op een test installatie

:-)

Dan kom je niet voor verassingen te staan.

Vriendelijke groet,

Michiel

--
Netcreators BV :: creation and innovation
www.netcreators.com

Interesse in werken bij Netcreators?
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures/