[TYPO3-UG Dutch] Upgraden

David Schouten davjac at zeelandnet.nl
Thu Jul 24 22:45:10 CEST 2008

Michiel & Pim bedankt voor jullie advies.
Ik ben inderdaad iemand die niet snel een goed werkende site gaat
veranderen. Dus voorlopig laat ik de site lekker op 4.1.7 draaien.
Maar ik ga op m'n PC toch eens 4.2.1 uitproberen. Er zijn inderdaad
voordelen die mij aanspreken zoals o.a de ondersteuning van Safari.
Hierdoor ben ik niet meer afhankelijk van andere browsers zoals Opera e.d.
De 9.5 van Opera werkt niet meer zo lekker met knippen en plakken zoals de
9.27 (had ik nou maar niet de nieuwe versie geïnstalleerd).
Alleen het uploaden, daar zie ik tegen op (zucht!)
Filezilla stopt er regelmatig mee tijdens het uploaden en dan zijn zo'n 3000
files een hoop werk om ze op het internet te krijgen.
Maar goed, als de site dan weer lekker werkt, ben ik een tevreden mens.
David