[TYPO3-UG Dutch] Upgraden

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Wed Jul 23 16:25:47 CEST 2008

Hallo David,

Wat ik er erg prettig aan vind is de verbeterde admin structuur.
Deze is nog niet optimaal maar werkt al weer fijner dan de oude structuur.

Daarbij kan ik me een release raport herinneren waar gesproken wordt over een groot aantal bugs/mankementjes welke zijn weggewerkt.
Dus op de vraag of het zinvol is, tja dat moet je voor jezelf beslissen.
Zinvol is een upgrade natuurlijk altijd, anders wordt hij niet uitgebracht.

Maar aan de andere kant ben ik zelf ook van het 'don't touch, it's working now!'.
Het upgraden hier was trouwens vrij eenvoudig.
Nieuwe source erin, reference index check, en een database compare via de install tool en alles draait weer als vanouds.

Wat je ook doet, succes!

Groet,
Pim Broens