[TYPO3-UG Dutch] Probleem inloggen TYPO3 BE

Bas v.d. Wiel j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Tue Jul 1 15:39:22 CEST 2008

Hoi Rik,
Verschijnen er fouten in de logs van je webserver? Als ik het goed lees,
betekent "nu komt er niets meer" dat je met een wit scherm zit aan de
frontend. Meestal duidt dit op een PHP-error. Los die eerst op, dan kun
je vanuit een soort van known-good-situatie gaan kijken waar het
probleem met de backend zit.

Succes!

Bas