[TYPO3-UG Dutch] Probleem inloggen TYPO3 BE

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Tue Jul 1 15:37:21 CEST 2008

Beste lijst,

Eerder heb ik aangekondigd een website te gaan verplaatsen naar een nieuwe
server. Dit is inmiddels gedaan, maar nu kan ik niet meer in de backend
inloggen. Eerst kwam er een melding in de error logs over mod_security
maar deze heb ik weg gekregen, nu komt er niets meer.

Echter, wanneer ik inlog krijg ik steeds de melding dat username/password
niet klopt. Maar, dit kan helemaal niet, want het is een exacte database
kopie geweest. Weet iemand waar dit aan kan liggen, heeft iemand het
eerder ervaren?

Alvast bedankt!

Rik