[TYPO3-UG Dutch] Probleem inloggen TYPO3 BE

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Tue Jul 1 17:30:49 CEST 2008

Is localconf.php ook identiek en de boel goed qua chmod? Daar staat de
encryptionkey in. Je zou desnoods even kunnen proberen om daar de
encryptionkey van een andere site in te zetten waarvan je wel login/pass
weet en vervolgens in phpmyadmin bij be-users het encrypted password van
die andere site copiëren.

grts jacco