[TYPO3-UG Dutch] Commerce Checkout

Maarten Mandemaker maartenmandemaker at gmail.com
Tue Jan 29 17:09:44 CET 2008

Beste lijst,

Excuses voor de dubbele post, mijn Outlook deed een beetje vreemd. Ik heb
inmiddels het probleem opgelost. Ik vond bij (min of meer) toeval een post
in de engelse mailinglist van augustus 2007 waarin de oplossing stond.

Ik heb uiteindelijk de extensie verwijderd, de database tabellen verwijderd
(legen is niet voldoende blijkbaar), al het cache geleegd en de extensie
opnieuw geïnstalleerd. Je bent nu inderdaad al je producten kwijt maar het
probleem is opgelost.

Grt. Maarten