[TYPO3-UG Dutch] Commerce Checkout

Maarten Mandemaker maartenmandemaker at gmail.com
Mon Jan 28 13:20:04 CET 2008

Beste lijst,

Ik heb een aantal dagen geleden Commerce gedownload en een testwinkel
opgezet. Alles werkte prima totdat ik gisteren inlogde
 Ik kan winkelen, in
mijn mandje doen maar afrekenen gaat niet. Ik krijg het bericht dat er niets
in mijn mandje zit, terwijl ik daar toch net vandaan kom. (dit is dus de
emptybasket pagina). Het werkte eerst wel!!

Ik heb de volgende dingen al (meerdere keren) geprobeerd:

PID’s controleren (ook via de object browser), deze kloppen.

Extensies al tig keer opnieuw geïmporteerd.

Templates nagekeken, standaard templates getest.

Nightly Build van SVN gedownload, ook geen resultaat.

MYSQL gechecked, maar hier wordt ik niet wijs uit.. lijkt te kloppen.

Ik ben ten einde raad. Ik ken de wiki inmiddels van buiten en heb elke
checkout probleem al gelezen. Mijn oplossing zit er helaas nog niet tussen.

Heeft iemand ervaring hiermee?

Grt. Maarten