[TYPO3-UG Dutch] Typo3 een sessie data

Rens Admiraal typo3 at ambitiondesign.nl
Mon Jan 28 14:03:13 CET 2008

Goedendag allen,

Ik heb een vraagje over het werken met sessies in de frontend. Ik
werk volgens de methode die genoemd wordt op de typo wiki (http://
wiki.typo3.org/index.php/Extension_Developers_Guide#Using_sessions).

Wanneer ik de frontend caching van een site uitzet gaat hier echter
iets fout. Elke pagina lijkt hier dan zijn eigen sessie data te
genereren.

Nou dacht ik hiermee te kunnen leven, maar nu hoor ik ook van mensen
dat sites waarbij de frontend caching aan staat, soortgelijke
problemen veroorzaken... Heeft iemand ooit soortgelijke problemen
gehad? Of weet iemand waar dit aan ligt?

Groetjes,
Rens