[TYPO3-UG Dutch] iDeal extensie voor commerce merchantreturnurl

Michiel Roos michiel at netcreators.com
Fri Jan 11 14:38:07 CET 2008

Beste Ralph,

De merchant url is de pagina waar je vandaan komt (afrekenen in mijn
geval). Ik heb dus iets staan in de trend van:

MerchantReturnURL = http://winkel.nl/afrekenen/

Met vriendelijke groet,

Michiel Roos

--
Netcreators BV :: creation and innovation
www.netcreators.com

Interesse in werken bij Netcreators?
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures/