[TYPO3-UG Dutch] iDeal extensie voor commerce merchantreturnurl

Ralph v.d. Mosselaer ralphvdm_2003 at hotmail.com
Fri Jan 11 14:03:15 CET 2008

Hallo,

Inmiddels heb ik de nc_commerce_ideal extensie geinstaleerd in
combinatie met een postbank advanced account probeer ik deze werkend te
krijgen, maar ik blijf er tegenaan lopen dat ik niet uit kan vinden wat
de juiste merchantReturnURL moet zijn.

/typo3conf/ext/nc_commerce_ideal/lib/iDeal/AcquirerStatusRequest.php
/typo3conf/ext/nc_commerce_ideal/lib/class.tx_nccommerceideal.php

leken me hiervoor het meest logisch, maar gaat fout....

AcquirerStatusRequest.php: geeft problemen met een versienummer van iDeal

class.tx_nccommerceideal.php: kom ik al iets verder mee (doet ook iets
met de meegegeven get-variabele), maar is ook niet de bedoeling
aangezien deze niet direct maar via commerce extensie wordt gebruikt.

Iemand enig idee?
alvast bedankt

groet,
Ralph v.d. Mosselaer