[TYPO3-UG Dutch] OTR - WOP

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Fri Jan 11 15:12:51 CET 2008

WOP staat volgens mij voor WithOut Paper. Deze commentaren leren
beginnende ontwikkelaars wat meer over de files die door de kickstarter
gegenereerd worden. Ze tonen waar een bepaald element (database) is
gerelateerd.

Kijk eens naar de video
http://typo3.netfielders.de/misc/episode3_newsound_VD.wmv

Ergens op het einde gaat Kasper erop in.

Patrick