[TYPO3-UG Dutch] iDeal extensie voor commerce merchantreturnurl

Ralph v.d. Mosselaer ralphvdm_2003 at hotmail.com
Fri Jan 11 16:16:54 CET 2008

Hallo Michiel,

Bedankt voor je snelle reactie!
Dat was inderdaad ook wel m'n eerste gedachte en poging. In mijn geval
werkte dat niet, waarschijnlijk omdat onze shop website te benaderen
moet zijn met verschillende domeinnamen. En zodoende hebben we in typo3
een constructie gebouwd die werkt met mountpoints. De afreken pagina is
in ons geval dan ook (bijvoorbeeld):

http://xi11.nl/index.php?id=17&MP=73-15

We werken ook in deze shop (nog?) niet met de realurl extensie.
In de documentatie las ik ook al bij "known problems":
"merchantReturnURL may not contain & character, it should be a clean URI
to a path or file"

Een oplossing waar ik nu aan denk is een standaard pagina als
merchantreturnurl op te geven waar ik middels een php-script de verdere
afhandeling doe.

Of misschien toch dat de realurl extensie uitkomst biedt? Twijfel over
het goed werken in combinatie met mountpoints.

Had gehoopt het met een verwijzing naar een php-file te kunnen fixen,
zoals ook de standaard methode van de banken (merchantreturnurl=
....../StatReq.php), maar ja allicht dan dat dat niet gaat icm commerce.

Als je nog suggesties hebt.....

Ik laat het nog wel weten als het gelukt is......

groet,
Ralph