[TYPO3-UG Dutch] date format in tx_srfeuserregister

Jeroen Visser jeroen at roquin.nl
Fri Jan 11 14:33:20 CET 2008

Goedemiddag,

Weet iemand misschien hoe de geboortedatum bij de "Front end user registratie" kan worden beïnvloed?
In plaats van jjjj-mm-dd moet er dd-mm-jjjj ingevoerd kunnen worden.

Ik heb de volgende TScode in de Setup geprobeerd:

plugin.tx_srfeuserregister_pi1 {
   create.evalValues.date_of_birth = %d-%m-%Y
   edit.evalValues.date_of_birth = %d-%m-%Y
#  edit.evalValues.date_of_birth = date:d-m-Y
}

In dit geval wordt deze input wel geaccepteerd maar wanneer het edit form wordt opgevraagd
wordt de datum foutief afgehandeld. Deze wordt dan in mijn geval 2029-08-28

Alvast bedankt voor een mogelijke aanwijzing.

Groeten,
Jeroen