[TYPO3-UG Dutch] date format in tx_srfeuserregister

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Mon Jan 14 16:54:23 CET 2008

Hoi Jeroen,

het lijkt erop dat de datum niet wordt omgezet naar het juiste DB formaat en
daardoor fout in de DB komt.
Ik zat toevallig in de sr_feuser_registration manual en zag daar staan:
'In order to support dates before 1970, the field “date of birth” is handled
with the ADOdb Date Time Library by John Lim.'
Wellicht heb je die extensie ook nodig vor deze conversie? (een gokje mijnerzijds )

Groeten,
Pascal