[TYPO3-UG Dutch] iDeal extensie voor commerce merchantreturnurl

Ralph v.d. Mosselaer ralphvdm_2003 at hotmail.com
Wed Jan 16 12:19:11 CET 2008

Het is uiteindelijk gelukt om de merchantReturnUrl een adres zonder
get-variabelen te laten zijn, en toch voor verschillende domeinnamen te
laten functioneren.
In een extra tabel laat ik nc_commerce_ideal het via xml teruggekregen
transactionID en de huidige url opslaan.
Op de merchantreturnurl-pagina een plugin gezet die a.d.h.v. de trxid de
oorspronkelijke url weer opbouwt. Lijkt goed te werken.

Besloten om toch maar niet realurl-extensie voor deze sites te gaan
gebruiken.

Toch nog een vraagje:
In de code van class.tx_nccommerceideal.php is de volgende regel gecomment:
#$config['MerchantReturnURL'] .=
?tx_commerce_pi3[terms]=termschecked&tx_commerce_pi3[step]=finish&tx_commerce_pi3[iAction]=getStatus';

Nou bleek dat commerce deze gets wel nodig heeft, ik heb ze in de plugin
dan ook wel achter de opgebouwde url laten zetten.

Weet iemand hoe dat dan eigenlijkt zit?

groet,
Ralph