[TYPO3-UG Dutch] Zoeken

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Jan 8 22:43:27 CET 2008

Dag Dick,

Dick Sijtsma schreef:

> Wat ik wel jammer vond is dat ik de marker
> ###searchbox### in mijn html template moest plaatsen. Op die manier
> worden de voordelen van automaketemplate weer deels te niet gedaan.

Maar dat is helemaal niet nodig. Maak er maar <div
id="searchbox">searchbox</div> van.

> Wat ik echter ook nog wil is de resultaat pagina van de zoekactie
> aanpassen. Zo hoeven bepaalde velden wat mij betreft niet getoond worden
> en moeten de teksten van de labels ook in het Nederlands getoond worden.
Ik snap het niet helemaal. Als je indexed_search gebruikt moet deze,
mits je uiteraard de juiste instellingen in je configuratie hebt gezet,
al netjes nederlands praten.
En lees de handleiding van indexed_search eens goed door. Daar staat
precies in hoe je in je pagina kunt aangeven wat wel en wat niet
meegenomen moet worden bij het zoeken.

> Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat met zo'n extensie van het basispakket
> moet. Is er iemand die mij daar een hint over kan geven? Het wordt
> wederom alvast ontzettend gewaardeerd.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg