[TYPO3-UG Dutch] Zoeken

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Tue Jan 8 22:10:27 CET 2008

Dag Daniel (en anderen)

een tijdje terug heb ik wat info gevraagd over zoeken en ben gewezen op
de Macina_searchbox. Ik heb dit geïmplementeerd en het werkt prima. Ook
heb ik de teksten vertaald naar mijn eigen behoeften door de file
locallang.php aan te passen. Wat ik wel jammer vond is dat ik de marker
###searchbox### in mijn html template moest plaatsen. Op die manier
worden de voordelen van automaketemplate weer deels te niet gedaan. Maar
daar is mee te leven.

Wat ik echter ook nog wil is de resultaat pagina van de zoekactie
aanpassen. Zo hoeven bepaalde velden wat mij betreft niet getoond worden
en moeten de teksten van de labels ook in het Nederlands getoond worden.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat met zo'n extensie van het basispakket
moet. Is er iemand die mij daar een hint over kan geven? Het wordt
wederom alvast ontzettend gewaardeerd.

Vriendelijk groet,

Dick Sijtsma