[TYPO3-UG Dutch] Beste manier om rechterkolom te maken met TemplaVoila

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Wed Jan 2 15:27:48 CET 2008

Hoi Paul,

Als je het aan de redacteur wilt overlaten om de keuze te maken zijn
FCE's wel handig.
Daarmee heb je ook de mogelijkheid om op 1 pagina 2 en 1 koloms layouts
  tegelijkertijd (boven/onder elkaar) te gebruiken.

Voor de FCE's kun je 't best een apart HTML bestandje maken.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg
--
Word jij mijn collega bij Netcreators?